Merhabalar kızlar ben sezeryan ile doğum yaptım. Önce sütüm gelmedi haliyle mamayla besledik. Şimdi hem mama hemde anne sütü ile devam ediyoruz. İlk zamanlar bir problem yoktu şimdi bebeğim 2 gündür kakasını yapamıyor. Yapamadığı içinde uyuyamıyor böyle birşey başına gelen var mı ? Gece gündüz zorla uyuyoruz ne yapmam gerekiyor