lceLady Marketten hazır aldım Üzerinde tarifi şu şekilde. Net agırlıgı 400g Yapılısı 1200g şeker ve 1200 g süt veya su Şeker oranı coook fazla değil mi? Tadınada bakamıyorum şimdi Sizce kac su bardak seker atmalıyım
KuzeyinAnnesi03 lceLady yuvarlak olansa sütten yapıyorum ben 2 bardak sekerse 2 bardak da süt koyuyorum tam oluyor geçen gün yapıştım
Beyninizikullanmakucretsizdir lceLady çok fazla geçen bende Kemal paşa tatlısı yapacaktım 1700 Gr şeker diyordu reçel mi yapıyoruz tatlı mı belli değil 🙄
lceLady KuzeyinAnnesi03 Evet yuvarlak olandan almıştım Tamam o zamna bende o sekilde yapayim. 🤷♀️ Teşekkür ederim Niye böyle tarif yazmıslar ki anlamadım
KuzeyinAnnesi03 Cennetkokulum___ kız 2 bardağı örnek verdim nrimalde 6 bardak düşün 😂😂😂 ama tarife göre yapınca tam oluyor aslında ölçü bardağı var onla yapıyordum kırıldı
KuzeyinAnnesi03 lceLady 1200 gram şeker 6 bardak yapıyor sen onu 5 yaparsın sütünü 6 bardak koyarsın istersen istersen 3 bardak süt 3 bardak su kullanabilirsin
Cennetkokulum___ KuzeyinAnnesi03 biraz da tercih meselesi ben şerbetli tatlı fazla sevmem yersem de az şekerli yaparım ağır geliyor bana çünkü 😅 Ama 1200 Gr şeker de çok fazla komalık eder 😅