30 günlükten sonra bizde de olmuştu öyle üstüm ıpıslaktı yerler su gibi olmuştu resmen balgamlı çıkarmıştı muhtemelen balgam rahatsız edince çıkarmıştı hepsini ama aklım çıkmıştı fışkırarak kusunca daha sonra 2 -3 kere oldu biberon artı meme fazla besleyince oluyordur diye biberon vermemiştim bir daha olmadı