Bir yanlışlık yapıyorum gibi hissediyorum anne sütü ve ek gıda olarak ilerliyor siz nasıl yapıyorsunuz kaç öğün veriyorsunuz kaç saatte bir emziriyorsunuz oruca başladığım için sütüm azaldı 2 öğün veriyordum bebeğimde iştah da gitti beslenme düzeninizi nedir