wawas 2 asiyida aynanda olduk ateş yapabilir dediler. Nasıl yan etkileri olur kac olursa tehlikeli yada kaç olursa ilaç vermeliyim Dr gitmeliyim. Evde ilaç vermeden nasıl çözerim her ihtimale karşı tecrübesi olanlar yazabilir mi. Yada hiç yan etki olmayan var mi
nuroner wawas bize doktorumuzun söylediği hiçbir aşının rutinde ateş olmadan şuruba ihtiyacı yok sadece bexero Çok ağır olduğu için ateş olmasa da şurup vermemizi istemişti biz de üç aylıkken olduk 6 saat arayla bir gün boyunca calpol Verdim Sadece bir kez ateşi38.5 Oldu başka da bir yan etki olmadı
alygkce wawas ben bebeğim 5 aylıkken 2 menenjit ve rotavirüsü yaptırdım yaptırdıktan sonra calpol verdim şükür ateşi 37.1 i geçmedi ama herhalde çok ağrı yapıyor çok huzursuzdu
1cocuksevdasi wawas bizim doktor 7 veya 8. Ayında yaptırın Menenjit aşısını demişti sizin neden erken
Nesilll Bizde ikisini aynı anda yaptırdık keşke yaptırmasaydık , ilaç vermemize rağmen ateşi düşmedi, ayrıca ılık kompres uyguladık alna koltuk altına , sabaha kadar nöbet tuttuk ve iki üç gün huzursuzdu
wawas @1cocuksevdasi iki şekilde söyledi bize 3 5 13 yada 5 7 15 ama ne kadar erken o kadar iyi dedi. 5. Ay başlamayı düşünüyordum atak haftasına girdik uyku kalmadı vs dedim aradan çıksın toptan surekli huysuzluk etmesine sabrım kalmaz sonra diye 😅
wawas @alygkce rota gaz yaptı bizde huzursuzluk oldu umarım ateş olmaz ötekinin bi şekilde altından kalkariz
wawas @deryacig 3te 5te 7de veya yaşından sonra başlama imkanı var 3 ay 11gunluktu olduk ikisini aynanda olduk çok şükür bi sorun olmadı hiç. Dr ne kadar erken o kadar iyi ıkisi aynanda da daha iyi dedi oyle yaptik