Merhabalar arkadaşlar 🌸
Oturduğumuz odaya kayınvalidem kekik getirdi başladı ayıklamaya. Kokusu tüm odaya dağıldı. Bebeğimde aynı odada, hatta şimdi de uyudu. Diğer odalar da havalansın diye camlarını açmıştık. Gidemiyorum da diğer odalara. Ay kokusundan bir şey olur mu diye çok korkuyorum ya ne biliyim. Hem sinir oldum hem üzüldüm.. Ben mi çok ince düşünüyorum anlamadım…