Sevgili Anneler,
Oruç konusunda çok kararsızım. Bebeğim 9 aylık ve halen emziriyorum. Süt alerjisi olduğu için diyetteyim. HiperTiroid olduğu için ilaç kullanıyorum. Üstelik çalışıyorum. Sabah8/16.00… geçtiğimiz Ramazan tutmadığım için bu sene cok hevesliydim, ancak çok zorlanıyorum. Nefisten mi yoksa gerçekten Oruçla kendime zarar mi veriyorum? Bir kac kez hastalandim, bir gün tutamadım. Herkes tutma sen (50 kiloyum) küçücük kaldi diyor. Diyanet fetva bana bıraktı. Sizce?