Karmom Kızlar bebeğim 3 aylık saçlarım inanılmaz dökülüyor, doktora gidip kan tahlili yaptırmaya fırsatım olmadı ama bunun genel yaşanan bir sorun olduğunu anladım. Neler yapıyorsunuz dökülmenin durması ya da azalması için? Hekiminizin önerisi var mı?
minikveannesii Karmom vallahi benim de saçlarım çok dökülüyor elime her saçıma götürdüm de 15-20 tel geliyor tokam her açılımı tokamı tekrar takmaya 20 tel rahat çıkıp geliyor her yer kıl oldu kel kalmak üzereyim 😄 ama doğumdan sonra böyle bir şeyin olacağını bildiğim için doktora gitmedim umarım kısa zamanda geçer biz kel kalmadı bu arada benim de 4 ay oldu
kanalize Karmom benimde aynı 😢resmen azaldı saçım, bebeğim 4+10 günlük en kısa sürede kan tahlili vereceğim bence d vit eksikliğinden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum hormonlarımız alt üst oldu
mervemsiiiii Karmom benim de aynı durum bebeğim 5.5 aylık kan değerlerime baktırdım normal dökülmesi de normal dedi doktor ocean mummy kullanıyorum 20 gündür dökülme baya baya azaldı takviye kullanmanızı tavsiye ederim
Helincik Karmom 4 aylık anneyim. Kel kalmak üzereyim. Dr gittim tüm testler normal ama felaket saç dökülüyor. Yine de dr solgar biotin kullan dedi. 10 gündür kullanıyorum bi halta yaramadı gibii
Ngr_hurma Karmom gwnel sorun dogumdan sonra dokulmesi normalmiş aldıgımız ilaçların etkısı bu sekılde cıkıyormus Biberiyeyi kaynatıp sacı o sekılde bekletmek sacın dökülmesini durduruyormus bende baslayacagım etrafımdada yapan var gayet iyi sonuclar aldılar. Hazır olarak bi markq var adı tam aklıma gelmedi ordada satılıyor ama aktardan alıp kaynatıp yapılıyor
Ngr_hurma Karmom saç dıplerine banyodan once yapılıyor bır saat yada yarım saat ne kadar beklersenız beklıyorsunuz ardınfan banyoda duruluyorsunuz
Ezgikrkl Karmom Ben son 1 tane kalana kadar bekleyeceğim.🤭Doktora da gitmemiştim burda da sormuştum ama kayınvalide postlarina bakıldığı kadar yazdıklarımız bakılmıyor maalesef 😕 normal birşey diye biliyorum zaten bir süreden sonra dökülmeler kesiliyor.
Ngr_hurma Ezgikrkl ş Eslem123_ mınoxsil dıye bır sprey var sac dıpleri için kac sene once şaçım zayıfdokulmem vR diye ondan kullanmıstım oda ciddi saç çıkardı acaba doktor onu verdimi Bide bilemiyorum bazı seyleri emzirme doneminde kullanamıyorsunda malesef
Cileklipastam Karmom 3 aylik benimde birden dokulmeyr basladi dr a gittimnkan verdim normal cikti sonuclarim. Dogum sonrası fizyolojik dokulme dedi. Hicbisey onermedi🤷🏼♀️
Eslem123_ Karmom bnm saçım dökülmeyi geçtim kafam bildiğin kel oldu evde kendim bitkisel yağlar denedim cildiyeye gittim hiç umudum yoktu ama oda bı karışım hazırladı içinde vitaminler var onları sürüyorm ciddi anlamda azalmalar oldu ve bı ay olmadı kullanmaya başlayalı Saçlarımin tekrardan çıkması artık umrumda değil olanları korumanın derdindeyim bı sampuan önermişti onu da Alaçam o biraz pahalıydı saç kremi de var onun onu da alacam bide netten araştırıp aldığım bibsey var onu kullanıyorum hap vitamin takviyesi
eylulmeva1112 Karmom ben kan testi yaptırdım fakat gidemedim doktorla görüşmeye geçen çocuk doktoruna gittiğimde o söyledi vitamin eksikliğin var büyük ihtimal be bebekte de oluşmuş olabilir ilaca başla diye solgar b12 önerdi bugün kullanmaya başlıyıcam inşallah düzelir saç kalmadı resmen ve aşırı halsizim kemiklerim eklemlerim ağrıyor