babyboy_35 Kesinlikle göğüs kalkanı tavsiye ederim bir de e vitamini ya da hakiki zeytinyağ çünkü hakiki zeytinyağda bol miktarda e vitamini içerir e vitamininin görevi hızlı yara iyileştirmektir ayrıca emzirirken bir sakıncası bulunmamakta ve göğsünüzü dinlendirerek emzirin yani bir sağıp bir emzirme taktiği 2 aaate bir sağ 2 saate bir emdir bu şekilde 1 aya tamamen geçiyor ve emzirmenin keyfini çıkarmaya başlıyosun bu taktikte bana bir prof doktordan gelmişti sağolsun onun sayesinde 25 ay emdirdim darısı size inşallah 🤲🏻