Bennureyla 20 gün önce doğum yaptım hastane de aldı sağlık ocağı da , sağlık ocağı almasaydı belkide oğlumun tsh yüksek olduğunu bilmeyecektik Allah korusun ciddi riskleri olan bi durum hastaneden asla ses çıkmadı o yüzden sağlık ocağına mutlaka verin test