Merhaba hamilelikte ayaklarım o kadar çok şişti ki 36 numara ayakkabı giyerken 42 numara ayakkabı (eşimin ayakkabısı)giymeye başladım
Doğumdan sonra ayaklarımda ki şişlikler yavaş yavaş gitti fakat eski numaraya dönmedi ve tırnak batması oldu bu
Hiç böyle bir şikayet ile karşılaşan oldu mu