Uraztos Merhaba kızlar oğluşum 7buçuk aylık ayak numarasını 20 olarak ölçtük. Vicco alacağım ama merak ettiğim şey hızlı büyür mü ayakları? Yazı geçirsin diye düşünüyorum. Yani 21alsam daha mı iyi olur tecrübeli anneler 🥰
Prenses_annesi22 Uraztos buyuk olunca vurma yapıyor bızde 20 aldık onlarda kalıp farklı 19 gıyordu ama 20 oldu ayagına rahattı gayet 1 sene kullandık şmdi oğluma ksmet ınsallah 🤗
Tahaaaa Uraztos daha dün viccodan ilk ayakkabısını aldık 6 ayda ayak numaraları büyür dedi 20 oldu ayağına biz 21 aldık çünkü 800 lira verince hemen küçülsün istemedim 😅
aysekpaln Uraztos 21 giyiyor kızım vicconun mağazasından ayağına giydirrrek aldım tamda 21 numara güzel olfu bol olunca rahat yuruyemiyolar bence
Uraztos Prenses_annesi22 bir sene gidiyor mu? Dediğinizi dinleyeceğim galiba direkt 20 almalıyım. Valla buralarda satışı yok gidip baksam mecbur internetten sipariş edeceğim o yüzden de bilemedim
Prenses_annesi22 Uraztos vicconun kalıbı farklı bıraz gıdemıyorsanız ınternetden mecbur verecksınız olmazsa degsım olcak ama etrafa baksaydınız bagzı ayakkabıcılar getırıyor vicco satıyor cocuklar ıcın
Uraztos Tahaaaa ahahaha güzel günlerde giysin inşallah 😅🧿 bende böyle düşünüyorum ama alıp deneyemediğim için de bilemiyorum
Uraztos Prenses_annesi22 Isparta da yaşıyorum hiç göremedim yarın tekrar bakacağım bulursam eğer öyle alırım teşekkür ederim 💖
Uraztos aysekpaln oğlumun yürümesine daha vardır diye düşünüyorum ama panduf almaktansa ayakkabı alalım dışarı çıkarken onu giydireyim diye düşünmüştüm o yüzden sormuştum 😊