refresher benim bebeğimde öyleydi o aylar başladı eve biri gelse bir yere misafire gitsek ağlamaya. sonra yavaş yavaş alıştı birileri gelince artık ağlamıyor ama kucağına almak isteyince biri ağlıyor çok dışarı çıkarıyorum, komşuya çıkıyorum , kvdeme gidiyoruz ama yok açılmadı sadece anne , baba bir de benim kendi ailem onlarda her gün görüntülü arıyor diye herhalde ya da gidip kaldığım için onlarda duruyor ben de çözüm bulamadım malesef