varol12 kendinizi bu kadar yıpratmayın ne kadar zorlu süreç olduğunu tahmin edebiliyorum benim bebeğim de ilk 20 gün silikon uçla emdi tabi tam doymuyordu sonra silikonu bıraktık 30.günde bir meme reddi başladı 4buçuk aylık oldu hala her emzirmemde ağlıyor. Ben meme artı mama şeklinde gidiyorum artık stres olmamaya çalışıyorum süreci kabullenmek bir tık rahatlatıyor gerçekten. EDS yöntemi var bebeği biberona alıştırmak istemiyorsanız onu deneyebilirsiniz, sütünüzle beraber mama da içer böylelikle sinirlenmez. Ya da silikon uçla memeyi vermeyi deneyebilirsiniz. Farklı pozisyonlarda emzirme deneyebilirsiniz, meme ucunu öyle kapanlar da varmış. Ama uğraşmak istemiyorsanız da bırakın sütünüzü sağabildiğiniz kadar sağıp kaşık biberon, şırınga veya normal biberonla verin. Hiçbir şey bu süreçte sizin psikolojinizden daha değerli değil.