Yaademm Kızlar bu ay klomen kullandım adetime 6 gün var ilişki üzerinden 12 gün geçmiş bugün test ne zaman yapmaliyim adet gününü beklesem daha mı iyi
SevimliHayaletCasper Yaademm evet adet gününü beklemek daha iyi. Ama isterseniz bi erken gebelik testi yapın çıkabilir
kubra2608 Yaademm klomeni doktor ne için veriyor yumurta büyüsün diye mi çatlasın diye mi pek bilmiyorum 😅benimde bebek olmuyor da bana da verir mi acaba
Yaademm kubra2608 yumurta büyüsün diye verdi sonra çatlatma iğnesi yapiyo büyüyen yumurta çatlasın diye siz ne kadar zamandır deniyosnuz
kubra2608 Yaademm 7 ay oldu.2 kere doktora gittim alttan baktı yumurtalıkların iyi dedi 1 yıla kadar olmaması normal dedi başka da bi şeye bakmadılar 🙄
Yaademm kubra2608 ben rahim filmi çektirdim doktor normalde gençsin grrek yok dedi ama ben ısrar ettim 1 sene olmayınca sizde gidince 1 yıldır olmuyo diyin ona göre tedaviye basliyolar isterseniz
kubra2608 Yaademm bende rahim filmi çektirmek istiyorum belki faydası olur.Aynen öyle diyim bari yoksa pek ilgilenmiyorlar 🙄