Gskshk sürekli burnunu açarsan çok çabuk iyileşir, benim çocuğum da oldu 5 günde geçti ilaçsız sadece burnunu temizledim sürekli 2 3 kez günde aspire ettim, bazen burun açıcı spreyle de yaptım. Ihlamur bizimki de içmiyo 🙄 kaşıkla az az verdim gün içinde. Tereyağı pekmez karışımı verdim öksürüğü varsa iyi gelir ve ayına uygunsa 👍