Zeynephuma22 4 ay kadar kullandım reglimi kesti doktora gittiğimde rahim kısmımın inceldiğini bundan dolayı regli olamadığımı söyledi doktor ama normal bi durummuş haptan dolayı kesilebiliyormuş yani ama ben artık emzirmeyi bıraktığım için hapı da bırakıcam bakalım ne kadar süre sonra düzene girecek reglim