blself33 Zumra_Fatma merhaba ne zaman yaptirdiniz fiyatı çok guzelmis benim saçımda omzumda sizin saçınızın boyu nasıl acaba direk randevumu alalım boyaya yoksa önce bı bakmasimi lazim
Zumra_Fatma blself33 ben yazin yaptirmistum cnm bnmde sacim omuzumdaydi hatta koltuk alti hizasinda bn kat katda kestirdim ombrede yaptirdim hatta fiyatina cok sasirdim da yanii kuaforede soyledim cok uygun diye hagaga tabi bi gidin bi saciniza baksinlar derim
3315 Zumra_Fatma herseye zam gelince onada gelmiştir dogaldır yani sacımda omuzumdan biraz daha uzun belki ondandır