mervekb doga1 ben kızım 1 haftalikken bibs emzik verdim, ilk günler diliyle itti ben tuttum alsın diye, tam olarak alışması 3,4 gün sürdü o günden sonra da emzik 2.annesi oldu hala kullanıyor 1 yaşında.
hunilimomy doga1 tutmak isterse tutuyor yoksa yok maalesef cesit cesit denedim 0-2 0-6 bakkal emzigi bile ama tutmadi
Eslemveasya doga1 Benim kızım 35 günlük doğduğu günden beri veriyorum. Yani ben veriyorum o atıyor ama zorla morla biraz da olsa tutturmaya çalışıyorum bazen tutuyor bazen tutamıyor. 1 haftadır emziği verdiğim gibi çekiyor artık. Öyle markalı emzik falan da almadım direk eczanede ki emziklerden. Yeni doğan oldukları için kavrayamıyorlar bi süre. Siz pes edip emziği köşeye kaldırmayın. Uykuya geçişler de ağladığı zamanlar emziği vermeye çalışın hep.