Zumra_Fatma Bence kelime sayısı iyi. Kızım 19 aylık. Bizim de 18.ayda 50 kadar kelimemiz vardı. Bir ayda bile arttı, fark etti. Uygulamanın günlük bildiriminde daha geçen hafta 20-25 kelimesi olması beklenir yazıyordu. Bebeğiniz gayet iyi durumda yani. Endişelenmeyin. Oğlumun 3 yaşına kadar 10 kelimesi ya vardı ya yoktu. 4 yaşında şimdi, bıcır bıcır konuşuyor. Uyaranlara verdikleri tepkiler önemli.