ejdermeyvelilahmacun Bebeğim geçen hafta menenjit aşısı oldu. Hiç ateşi olmadı diye sevindim ama bu gece ateşlenmeye başladı. Acaba hasta mı yoksa aşı 1 hafta sonra ateş yapar mı ? Bilen varsa yardımcı olabilir mi
ppzeynep ejdermeyvelilahmacun Bazı aşıların belirtileri geç görülebiliyor. Lenf şişmesi, döküntü vb. ama geç ateş duymamıştım. Yine de ihtimal dahilinde olabilir.
SetenayCo ejdermeyvelilahmacun Memenjit aşısı ilk iki gün içinde belirti veriyor. Üşütmüş olabilir. Geçmişler olsun.
Duygusaljelibon_ ejdermeyvelilahmacun hayır 1 hafta sonra göstermez dişi falan mı çıkıyo acaba geçmiş olsun
ejdermeyvelilahmacun SetenayCo Umarım sadece üşütmedir. 45 günlükken korona oldu, tekrar olursa diye korkuyorum🫤
SetenayCo ejdermeyvelilahmacun Çok çok geçmişler olsun, bir daha hastalık uğramasın kuzucuğa. 38 dereceyi geçmiyorsa diş ateşi de olabilir.