2prensannesi_06 valla bizde TLF alacakdik adam.baya met etti yok Gucci tasarlamış hızlı şarj oluyormuş ben olmasam eşim anında kanıp alacak di birde çok ince ince tlf kullanmis biri olarak çok kolay hasar alıyor ve bence verilen parayı haketmiyor ben. Luks düşkünü değilim ama orta halli bir maddiyatiniz varsa bence bilindik markalar yani samsung veya Apple, Apple el surelecek gibi değil ama Samsung mantıklı 3 5 yıl daha fazla kullanılmalı ha ben 1 sene 2 sene götürsün beni derseniz alinabilirmi alınır ama 2. Seneyede pek garanti veremiyorum kuzenime nişanlısı aldı 6 .ayda servise gönderdiler kasma sorunu ve çabuk şarj sorunu yüzünden tek iyi yanı kamerası güzel