Kams
Bence ikisi de.. çünkü ikisi çok farklı şeyler. Uyku arkadaşı uykuya geçişler de iyi. Emzik ise huysuz olduğu ağladığı durmadığı zamanlar da kolaylık. Mesela dışar da ağlıyor emzik verince duruyorlar hemen.. uyku arkadaşı hiç kullanmadım iki tane kızım var ikisine de emzik verdim. İlk kızımı 13. Ayda emziği kestim 2. Kızım 35 günlük ona da emzik veriyorum. Ama emziğinde bi kuralı var. Mesela çocuğun ağzında 7/24 emzik durmaması lazım. Uykuya geçişde verin uykuya daldığı zaman çekin ağzından emziği onla uyumasın. Uyanık olduğu zamanlar da duruyorsa ağzında olmasın eğer ağlıyorsa verin. Yani böyle ihtiyaç olduğunda kullanılırsa emziği bağımlı olmaz. Sonrasında bıraktırmak da rahat olur. Ben öyle yaptım kızımın emziği unutması 3 gün bile sürmedi emzik için hiç ağlamadı bile.