oznrrr Kizlar 4 aylik bebegim var mesela yanina gittigim zaman cok sicriyor korkuyor bianda niye bukdr korkuyor anlmiyorum
edefneee oznrrr benimki de öyle 6 aylığız özellikle o aylarda sese tıkırtıya çok irkiliyordu şimdi yavaş yavaş alıştı
SevimliHayaletCasper oznrrr benim yeğenimde korkuyordu sıçrıyordu sürekli. Doktora götürdüler. Doktor sezaryen doğan bebeklerde görülebiliyor demiş
The_paues oznrrr benim oğlumda 4,5 aylık bi süredir öyle herşeye korkuyor sıçrıyor ağlıyor sonra.yüksek sesle konuşunca bile