Sweetson Merhaba arkadaşlar ogluma bayram için ayakkabı arayışındayım fakat ortopedik olup olmadıgını nasıl anlarım bir ayakkabının marka önerisi de olabilir bilenler yorum yapabilirmi ?
Mrt06 Sweetson ben vicco dan ortabedik giydiriyorum bir tane daha aldım bu seneki 3. Ayakkabısı olcak düz tabanlık vardı o bile düzeldi aşırı memnunum
Busra986532 Sweetson vicco çok memnunum tek sıkıntı avm gibi yerlere gidince ayakkabı kayıyor malesef devamlı düşüyır. Sağlık ocağına gidiyoruz elimden tutuyorum kaymaması için