Oğlum 18 aylık düzenli yemek yemiyor sadece beni emmek istiyor yemek yemediği için sürekli kabızlık problemi yaşıyoruz ne yapacam bilmiyorum sabah kahvaltı da yapmıyor yumurta haşlıyorum pankek falan yapıyorum yok çocuk yemiyor önerebileceğiniz tarif var mı veya yemesi için ne yapmam lazım