serife5712 Kızlar otobüsleri ücretsiz kullanmak için anne kartı varmış bilgisi olan varmı nasıl çıkartıyoruz bu kartı
pnrtrk serife5712 istanbul kartın web sitesi üzerinden yeni kart başvurusu diyorsunuz fotoğraf seciyorsunuz eve gelsin diyekargo parası ile ist kart parasını ödüyorsunuz bir kac güne geliyor
mervekanbur Ben i serife5712 ben ibb nin sayfasından başvurmuştum ama bir türlü elime ulaşmamıştı onun yerine İstanbulkart başvuru merkezlerinden birine gittim bir adet vesikalık sizin ve bebeğinizin kimlik kartı ile başvurabilirsiniz
semakaya2525 serife5712 serife5712 metro Marmaray içinde çıkardım Internet’ten kargo vs parası alıyor
mervekanbur gulsumyeter2415 ben de başvurdum ama bir ay geçti gelmedi sonra gidip başvurdum orada bana başvurunuz görünüyor dediler hemen bastılar kartımı vesikalık falan istemediler bile
Lolik serife5712 doğum belgesi istemiyor tcden kontrol ediliyor muhtemelen . 2 güne hazır olmuştu benimki
serife5712 semakaya2525 metro için de ayrı kart mı var. Bir tane istanbul kart ile tüm heryerde kullanılıyor diye duymuştum
serife5712 Lolik uygulamayı yükledim ama bulamadım rica etsem tarif edebilir misiniz biliyorsanız Baktım uygulamada bulamadım Yani buldum ama başvuru yap butonu yoktı yanlış baktım sanrım
semakaya2525 serife5712 hayır canım ben metro Marmaray varya onun içinde çalışanlar var orda yaptırdım 80 tlydı geçen ay yaptırdım wep sitesinde neredeyse 200 tlye geliyor evinize metro Marmaray istasyonu yakınsa
Lolik serife5712 Uygulamadan değil de direk arama motorundan girin siteye orda çıkıyor adımları takip ederseniz yönlendiriyor zaten “anne kart” diye geçiyor
dlkuznnn serife5712 ben https://www.istanbulkart.istanbul/ üzerinden başvuruyu yaptım resmi galerimden seçtim evime gelmesini istediğim için ekstra kargo parası ödedim . 1 hafta da geldi evime .
Mommyhann serife5712 istanbul kart cıkarma yerine gittim direkt 5 dakikada verdiler vesikalık ve kimliklerle gidiyosunuz. Kart cıkartma ücreti var ama şuan ne kadar bilmiyorum ben 35 ödemiştim 1 yıl oluyor
Hdemir1618 serife5712 akbil çıkarılan yerden çıkarabiliyorsunuz veya internetten başvuru yapıyorsunuz adresinize geliyor gidp yaptırdığınızda 90 tlydi kargo 20 tl ben gitmek istemedm 110 tlye kasım 2023 te çıkardım