Dünyadaki en zararlı şeyler listesinde başlarda enerji içeceği. Bence hiç içmeyin. Hele çocuklar için çok çok zararlı. İçerisinde bolca şeker var ve sık tüketimi bi çok sağlık sorununa yol açıyor. Yılda bir iki defa belki içilebilir ama en iyisi hiç tüketmemek bu tarz şeyleri.