Bi atakla ilgili değil sorum sizinde bebeğiniz bianda sessizlestimi agulamalari durdu 4. Ayın basinda şuan 4 buçuk aylik yeniden başladı diger gelisimleri normal hatta destekli oturtuyoruz kucakta vs doktorumuz izin verdi hanim efendi fazla hizli ama sürekli oyuncakla oynarken ııııı diye ikinip sinirleniyor ağzına sokmak istiyor ne varsa hırsından ağlıyor sokamayincada versen bi dert vermesem Bi dert sizinkilerde böyle aksilestimi yoksa dış alametimi bu çünkü damağı duzlesti ve dışarıdan beyaz dış görünüyor önden bakınca zaten parmagimi agzina sokunca isiriyor hırsla herkes yok abartma erken diyorda merak ettim yoksa atagin Bi cesidimi anlamadim