Bebeğim 1.5 yaşında mama diye ağlıyor ama ne versem yemiyor. Günde 3 öğün devam sütü veriyorum sabah akşam gece olarak fazla mı sizce. Dün çorba verdim yemedi etli pilav verdim yemedi kabak yemeği verdim yemedi en son saat 7 de mama yedi ama aç ya ful ızdırap mama mama mama diye ağlıyor ne yapayım sizce yaa cok zor bi durum