21 gunluk bebegim var meme+mama gidiyoruz. Bazen beni emince doyuyor doymuyor gibi olunca mama hazırlıyorum 10 cc icio bırakıyor geriye kalan mamayı hep dökmek zorunda kalıyorum. Oda sıcaklığında mama kaç saat durabilir yada buzdolabına koyulabilir mi. Hiç bir bilgim yok mama saklama koşulları olarak tecrübeli anneler yardımcı olursa çok mutlu olurum