minnosvetontis benim ablamın sağ arka beyninde vardı neredeyse tüm şehirdeki doktorlari araştırdık kocaelinde bir tane profesör bulduk 12 saat sürdü yoğun bakım süreci uzun sürdü riskli bir bölgedeydi. Daha sonra antalyaya evine getirdik kontrollerine sürekli gitti geldi bizim sürecimiz ne yazık ki ilerlemedi daha da kötü oldu 7 defa daha ameliyata girdi beyninde pıhtı atıp durduğu için ve evde enfeksiyon kapmış , bazı şeyleri hatırlamamaya başlamıştı yani yapılan birşeyi yapmış mıydım diye sorguluyordu sürekli 32 yaşında bedeni daha fazla dayanamadı vefat etti. Riskli bir bölgede ise muhakkak çok dikkatli olun yoksa biz ümitle iyi olacak diye beklerken toprağa verdim…