Ya kızlar çok canım sıkkın. Oğlum birkaç gün sonra 15 aylık olucak. Cok sosyalleştiremiyoruz babası bazen ben dışarı falan cıkarıyoruz ama yürümediği için hala sadece arabada gezdiriyoruz. Neyse sosyalleşsin falan diye oyun grubuna götürdüm, 12-18 e girdik ilk başta ayına uygun o diye. Ama yürümediği için o parkurları vs yapamadık, ben yaptırmaya calısıyorum istemiyor bir de ben yaptırmaya calısınca cok yorucu zaten belim ağrıyor. Neyse dedim bir de 6-12 e girelim daha cok duyusal etkinlikler varmış orda diye. Oğlum herşeyi ağzına sokmaya calısmaktan etkinlik yüzü görmüyor malesef😤 götüren arkadaslae bilir az çok ponponları kutuya atma vs seyler yapılıyor. Yok illa o ponponları yiyecek ağzına götürücek, çubuklar var tek tek diziliyor alıp onları ağzını götürüyor. Ama diğer bebeklerin maşalllahı var yapıyorlar yani yalan yanlış da olsa.Biz Etkinliğin asıl amacına asla ulaşamıyoruz. Evde de yapıyorum ben yok asla cevap vermiyor. Yani böyle olunca götürmenin de bi anlamı kalmıyor her seferinde 400 az para da değil yani. Ben aslında yaşıtlarıyla sosyalleşsin diye götürmüştüm ama orda her cocuga görev verildiği için cocuklar görevi yerine getirmeye calısmaktan birbirleriyle sosyalleşemiyorlar. Sizce napayım ? Bu arada bir tık geriden geldiğini söyleyebilirim oğlumun. Yapması gereken çoğu şeyi bir tık geç yaptı