Damla81 Merhaba anneler 29 aylık kızım 6 ay önce bezi bıraktı sıkıntı yoktu bir kere idrar yolu enfeksiyonu oldu şimdi sürekli altına kacırıyor nasıl önleye bilirim bu enfeksiyonu temizliğine çok dikkat ediyorum tekrar pamukla temizlemeye başladım