ilk öncelikle çok geçmiş olsun, eğer götürme şansınız varsa bir acile götürün ama yoksa gözlemleyin. uyuduğunda en geç yarım saatte bir uyandırın bakın bir değişiklik var mı diye. beslenmesine, kusmamasına özen gösterin. ilk 6 saat çok önemli baktınız bir şey yok gibi gözlenmeniz yeterli olacaktır diye düşünüyorum ama ilk dediğim gibi eğer götürme şansınız varsa götürün. bir de kafa üstü mü düştü acaba anlayabildiniz mi onu?