gokcekus61 ben 2 hafta boyunca her gün aklıma gelen her sebzeyi haşlayarak çatalla ezip verdim (yoğurt-havuç-tatlı kabak-patates-brokoli-karnabahar-kereviz) ilk başta bi iki tatlı kaşığı kadar anca yiyorlar, 2 hafta sonra meyve tadımına başladım ( avokado-muz-kuru kayısı haşlama-portakal-çilek-armut-elma) hepsinin haşlamasın bitince tam bir ay olmuştu çorba+yoğurt yaptım 1 ay da böyle geçti çorbaları 2 şer gün olarak baharatsız tuzsuz verdim ama öyle bebek irmiği yulaf unu falan kullanmadım biz ne çorbası içiyorsak baharatsız pişirip onunkini ayırdıktan sonra bizimkilere tuzunu baharatını ekledim böyle daha kolay geldi. Arkadaşım yulafa itmiğe alışınca normal yemeğe zor geçtik diyince bize ayak uydursun istedim biraz da .
Tabi sabah kahvaltıda yoğurt+pankek+yumurta(yumurtayı da ilk üç gün çok az vermiştim sarı beyaz karışık olarak baktım alerjik tepki yok her sabah vermeye başladım ama çok değil zaten bi tanenin yarısını anca yiyebiliyordu),
Öğlen meyve
Akşm da çorba +yoğurt verdim
İki günde bi farklı çorba yaptım hiç zorlanmadım
Çorbalar(yoğurt çorbası-tarhana-tavuklu terbiyeli şehriyeli çorba- brokoli çorbası- karnabahar çorbası- tatlı kabak çorbası-salçasız mercimek çorbası )
Şimdi 9 aylık olunca bir aydır da sebzeli erişte, kuşkusu makarna gibi yapıp yoğuruluyorum, pirinç pilavı bulgur pilavı falan veriyorum. Dediğim gibi hiç sorun yaşamadım yaşından sonra da az da olsa tuza baharata başlayacağım.. bir de hiç tek başına yemek yemedi hep bizimle birlikte sofraya koydum birlikte yedik bizim yediğimizi gördükçe hiç besin reddi yaşamadık çok şükür iştahı da açık bebek oldu