Kızlar ben bebeğim doğduktan sonra doğum kontrol yöntemi olarak hap kullanmaya başladım ancak ya bazen hiç adet olmuyorum yada ayda iki kez oluyorum bu yüzden implant taktırmak istiyorum ama bunun kesin koruyuculuğu var mı varsa yan etkileri neler oldu taktırmalı mıyım sizce