Zeynepsmumy merhaba ben de bebeğim 2 aylıkken işe başladım 2 hafta öncesinden alıştırmaya başladım ilk 5-6 gün reddetti almadı her emmesi geldiğinde biberondan verdim sonra.bi de ben acıkmadan veriyodum sonradan o yüzden almadığını anladım acıktığında verdim almaya başladı aventin 125 cc cam biberonunu ve nukun natural sense i kullanıyorum 1 buçuk aydır. Sabah saatlerinde biberondan öğleden sonra emzirme gayet iyi alıştı şuan. Kolay gelsin size de