kubra3796 canım beslenmek kadar uyku kaliteside önemli, üç aylık bebeği ağlamadığı halde kaldırıp beslemek mantıksız, uyanmadıysa karnı toktur rahattır uyumuştur kaldıki bebekler hep böyle yapmaz arada oldu diyede hemen şekeri düştü olmuyor yani biraz relax