Kızım 25 aylık. İki haftadır kreşe gidiyor ve son bir haftadır gecelerimiz kötü geçiyor hep ateşli. Farklı ortama girdiği içindir diyorlar doktor da öyle dedi. Ne gibi takviyeler verip güçlendirebilirim bünyesini. Yaşayan tecrübe eden annelerimiz yardımcı olabilir misiniz?🙏 Ne zaman geçecek kötü bir durumla sonuçlanmaz değil mi çok üzülüyorum, işim dolayısıyla kreşe göndermek zorundayım ve bakacakmış kimse yok 😢 kreşte öğünleri yarım yiyordu bugün kahvaltısını hiç yememiş