Bebeğim 11 aylık olacak maalesef hala besinleri çiğnemeden yutuyor. Karşısında yemek yiyorum çiğnemeyi gösteriyorum, yemekleri arka yanak kısmına koyuyorum çiğnesin diye ama yok hala yutuyor direk :( başından beri de taneli, pütürlüye alıştırdım. Bu problemi yaşayan var mı, başka bir çözüm yolu olan var mı?