NaimeYilmaz Merhaba, İlgilenenler bilir şuan indirim var. Yorumcu sayısı olumlu ama çok az :( Annelerimiz bu süpürgeden memnunlar mı? Önerirler mi? Teşekkürler 😊
damlaemir19 NaimeYilmaz dyson v8 kullanıyorum memnunum ama öyle super super diyemiycem genel olarak iyi ve güzel bi süpürge
Muguet NaimeYilmaz V 11 aldık ben çok memnunum. Eskiden evin içine güneş vurunca toz tanecikleri görünürdü. Bu süpürgeden beri asla öyle bir şey yok. 😌
Deletedmom30 NaimeYilmaz annemde v8 var memnun. Ben v11 kullanıyorum memnunum. Emiş gücü gayet iyi. Bi arkadaşım xiaomi almış onuda denedim gördüğümde oda çok başarılıydı 😊
damlaemir19 NaimeYilmaz yoo hayır çekimi gayet güzel bence , görüldüğü kadar hafif bir süpürge değil ağırlık bakımından 😅
NaimeYilmaz damlaemir19 Şuan kullandığımı görseniz... İş bitince 10ev süpürmüş kadar oluyorum😅 Son bir soru daha 🙈 Ne kadar süre gidiyor şarjı?
damlaemir19 NaimeYilmaz yarım saat garanti şarjı, normal detaylı temizliklerimde süpürgem philips marathon ondan çok çok memnunum dyson süpürgeyi daha çok acil ani durumlarda bu yüzden yarım saatlik bi süre bana fazla fazla yetiyor 🌸
NaimeYilmaz Muguet Sizce bu süpürgeler tek başına ev temizliğinde yeterli mi? Yani normal bir dik süpürge gibi mi? Yoksa diğer hanımefendi gibi 2.bir süpürge ihtiyacı var mı? Deletedmom30 Toprakdnrr 25634700
Toprakdnrr NaimeYilmaz kablolu modelini kullanıyorum bende. Animal pro 2 var gayet güzel çekim gücü memnunum
25634700 Hem kablolusu hem şarjlısı var. Kablolusundan ise şarjlısını tavsiye ederim. V11 bende ki. Şarjı 80 metre kare evi dip köşe , koltuklara varana kadar süpürüyorum bitmyr. Tavsiye ederm.
Muguet NaimeYilmaz benim diğer süpürgem de iyidir philips marathon ama inanın aldığımdan beri yüzüne bakmıyorum gerek de duymuyorum ev tertemiz ☺️
Deletedmom30 NaimeYilmaz bence yeterli değil. Büyük süpürgem dyson cinetic big ball animal pro 2. Onun yerini asla tutmaz şarjlı. Şarjlı üstten gırgır mantığıyla kullanıyorum. Şarjlı ile çektiğim gün büyük süpürgeyi açtığımda toz haznesi doluyor yarıya kadar. O yüzden büyük süpürge genel kullanım için daha başarılı.
Toprakdnrr NaimeYilmaz kablolu benim süpürgem diP köşe temizlik içim ideal. Kablolu modellerin en son çıkanı zaten. gır gır gibi kullanmam için de arzumun süpürgesi iş görüyor.
Parasetamoll NaimeYilmaz v11 gayet güzel emiş gücü tane bırakmıyor evde ek süpürge varsa illa ki eliniz gider ama bence elzem değil detaylı yaparsanız bence gerek kalmayabilir. Bende ki şarjlı şarjlı olanı tavsiye ederim evim 180 metre kare üstüdür eski evim 230 idi 45-50 dk çalışıyor bitmiyor kabloluya pek sıcak bakmıyorum
Mmbd NaimeYilmaz selamlar Ben de almadan once arastirdim eger kirintilari toplasin mutfak icin kullancam derseniz v7 uygun ama eger ki biraz daha kuvvetli olsun klasik supurge gibi kullaniyim diosaniz en az v8 oneriliyor baya Iyi bisi aliyim fiyat onemli degil diosaniz Tabii ki v11 v7 oldugum yerde promosyonda oluyor ara sira kayinvalidemde var ve cok begenmedim ondan v11 aldik