esomommy Kızlar bebeğim hasta oluyor gibi sesi kısıldı udi hindi yağı duymuştum iyi die OG Naturalin kini aldım kullanan varmı aranızda nasıl kullanıyorsunuz 1 yaşında bebeğim
haticenurrr esomommy ben çay kasıgı iciriyorum aynı markayı kullandım 1 yasında benimkide yeni girdi. hastayken burnu tıkanmıstı hicbir sey acamadı son care burnuna damlattım ve acıldı sükür
Anne3795 haticenurrr merhaba.bende hekimhanın udi hindi yağını aldım da yani bu varmış aktarda 3.5 yaşında kızım nasıl verebilirm acaba bi. Bilginiz var mı
haticenurrr Anne3795 hastalık döneminde verin cay kasıgı ile eger burnu tıkalıysa burnuna bir damla damlatılıyor ama yani bir deneyin ben caresizlikten risk aldım normalde yönelmem böyle seylere ama bebegim 2 kez havale gecirdi o yüzden korkuyorum
Anne3795 haticenurrr çok geçmiş olsun sizede. Aktarda suya katın verin demiş ama marka aklımı karıştryo Hekimhan iyi olur mu acaba dye
havva438_ Bende oğlum 5 6 aylıkken kullanmaya başladım hasta olacağını anladığım vakit sabah akşam içiriyorum şükür hep hafif şekilde atlatır instagramda yeşil incir diye bir sayfa var sürekli oradan alırım kendi markaları
omerbartu1 havva438_ nasıl ıcırıyorsunuz acaba su ıle karıstırıp mı ne kadar suya kac damla yag damlatıyorsunuz bebegim 11 aylık direkt agızdan 1 damla damlatsam olur mu öksürügü var