minikpogaca Merhaba 5,5 aylığız ve ciddi gaz sorunumuz var bioga ve relactaz kullandık fayda etmedi. Bebeğim çok huysuz yapabilceğim bişey var mı? Önerilerinizi bekliyorum.
Bebegim3535 minikpogaca karın masajı bacak egzersizleri en etkili çözüm oldu bizde. Damlaları bile bıraktık ıkınmasın diye şimdi daha mutlu ve ıkınmıyor.
me_o531 minikpogaca rezene ver canım ben veriyorum çaresiz kaldım artık Bi çay kaşığı rezeneyi kaynatıp iki ml veriyorum bazen iki buçuk kendimde kimyon çayı içiyorum iyi geliyo
minisannesii Sıcak suyla duş aldırmak iyi geliyor birde siz yapar mısın bilmem ama ben yapıyordum rezene ve kimyon tohumunu kaynatıp sabah ve akşam yatmadan önce içiriyordum rahatlatıyordu.
minikpogaca gulistan536_ bizim gaz sorunu 4 aylıkken başladı nedenini bilmiyorum doktorlarda gaz diyip yolluyor