tmtalya 5 aylık olduk 2 gün önce regl oldum. Hormonlar tavan sinir hat safhada kocamı boğma perileri gelip gidiyor 🤣
Asli1na Merhabalar ben sezeryan doğumdan 2.5 ay sonra adet oldum ama 15 gün geçti ikinciyi olamadım ve çok şiş karnım ..normal midir acaba?
eraysen sedaa5597 evet emziriyorum gecede emziriyorum o yüzden düzenli olduğu için daha olmadım bakalım kısmet ne zamana düzenli emzirmede emzirme boyunca olmaması normal fakat arada doktora gidip muayene olunmalı