Bizde 1 yaş olmak üzere bizdede durumlar aynı ve gayet normal bence bu durum daha çok küçükler, herşeyi istiyor vermeyince de aglıyor dediğiniz gibi çığlık atıyor, mızmızlanıyor bende duruma göre hareket edıyorum bazen aglayınca alıyorum işim varsa biraz müsade ediyorum aglamasına hani bişeyleri ögretmek için erken bence anlamaz ki daha çok küçükler