Kızlar ben 38 gün önce seseryanla dogum yaptım ve kabizlik sorunum vardı neyseki hallettim sıvı tüketerek ama 1 2 haftadır acayip acılı tuvalete çıkıyorum ve agliyorim bugün farkettimki makatta et parçası var araştırmama göre homoroid olmusum ben ne yapmam lazım randevu 2 hafta sonraya verdi lütfen iyilesmem için neler yapmam lazım Bi diyin artık dayanamıyorum Bide korkuyorum