merhaba kızlar oglum 9 aylikken yaşıtlarına gore bir kilo az diye doktor infatrini mama yazdi raporla alınıyor biliyosunuz.cocuk su an 1 yaşını gecti hala kullanıyoruz ve kabızlık olmaya başladı kakasini yaparken ağlıyor bazen geciyor bazen bakiyorum.yine kaka yaparken canı aciyor (makat catlagi yok şükür) bu mama kabizlik yaparmi bilen varmi yardimci olurmusunuz lütfen