Oz033603 hmm bana da aynısını demişlerdi psikoloğa git dediler gittim bi ilaç verdi gönderdi bende içmedim tabi sonra nefrolojiye anlattım işte psikoloğa bile gittim falan diye sizinki psikolojik bişi değil bu ilaçlarla düşmüyorsa demişti.. ama bi yakınımın annesinin olmuştu onun düzelmişti psikiyatriyle iş stresiydi. Ben de gittim doktora böbrek üstü bezlermde hormon bozukluğu çıktı testi teyit etmek için bidaha kan aldı bide mr istedi herhangi bi kitle vs varmı diye bakılıcakmış 🤷♀️ umarım çözülür artık şu tansiyon işi