cansutekgul Merhaba kızlar spiral taktırmaya gideceğim ama kanaman olması gerekiyor falan dediler regl oldum 5.günüm ama kanamam yok takmazlar mı gittiğimde ?
eub cansutekgul öyle şey olurmu takarlar ben adet olmadım doğumdan 2 ay sonra taktılar git sen takarlar bacım
haticetk cansutekgul kanaman olduğu zaman daha iyi olur acı olmuyor kaygan olduğu için adrtsiz de takıyorlar ama onda biraz acı oluyormuş ben sezeryan oldum 3.ayımda adetiminde 3.günüydü taktılar hemen